Tuesday, May 15, 2012

Selamat Hari Guru

Assalamualaikum..
Sebelom2 nie..aku yang wish Selamat Hari Guru..sekarang orang pulak wish ngan aku..hihi
lucu..aku pun tak pernah terpikir akan terjebak dalam *KANCAH PERGURUAN* hihi..aku gembira menjadi seorang bakal guru.  Mungkin sekarang aku belum dapat lagi nak menyumbang sesuatu yang besar, insyaAllah satu hari nanti, aku akan sumbangkan sesuatu..yang pasti bukan menyumbangkan lagu..hareemmm..haha..
aku penah dengar orang cakap *Jadilah Guru Mak Mertua suke* hahahaha...owh iyeke..hihi..x sia-sai lah aku jadik guru nie kan..hahaha....aku jadi guru bukan sebab mak mertua suka *opss bakal mak mertua, sebab aku x kawen lagi*..haha..aku jadi guru sebab ex bf aku dulu masok maktab..so aku kenkonon cinta mati ikut masuk maktab jugak..walhal aku dah abis stadi kat matrix dah time tu..erm,,kalo aku x ikut jiwa remaja yang angau bercinta dah tentu2 aku habis stadi kat Utm dah time nie...salahkan Faiz..haha..sebab die aku masok maktab..hihi...kalo aku reti maen gitar..lame dah aku buat lagu untuk Faiz Cinta Masuk Maktab kot..uat sakit ati je...x sampai seminggu aku kat maktab..Faiz tinggalkan aku..hihi...xpelah aku tak kesah pun..masih hidup lagipun sampai sekarang..aku hidup dengan Oksigen yang Allah bekalkan melalui Udara..alhamdulillah..kenape aku menjadi guru???hihi..mesti masih jadi tanda tanyekan..hahahaha..aku jadi guru sebab pak cik aku yang duk kat sebelah rumah aku Guru Besar...aku tengok macam banyak duet je...hahahhahaha..bukanlah...aku jadi guru sebab..jeng2...ko kene bace kat SINI...aku tak pernah menyesal pun jadi seorang bakal guru...aku x sabar nak jadi guru..


sumber : SINI

Jum ramai-ramai nyanyi  Lagu Guru Malaysia


sumber : SINI

No comments:

Post a Comment