Thursday, July 5, 2012

kenapa CHEESECAKE cinta HONEYSTARZ???

hi..assalamualaikum...
Jawapan : bila cheesecake dimakan bersama honeystarz sangat sedap..kalo tak percaya cuba lah...

haih??ade ke yang taktau honeystars 2 cane??btw, honeystarz and honeystars adelah same..aku yang ngegade letak s tukar jadi z..beginilah keadaan anak2 DYSLEXIA..sukar membezakan huruf....eh??ade ke yang taktau dyslexia 2 ape..ok..tenet ade..jangan nak guna tuk FB je okeh..carik maklumat pasal dyslexia pun boleh selain daripada guna unTUK berFB SAHAJA...

gambar ambil dari SINI
ini adalah ciskek..seksi bukan??aku selalu teringin nak makan bende2 macam nie bila aku ngah sengkek..

ini pula honey stars..comel bukan??lagi comel bila digandingkan bersama cheesecake..

DAN..hasil daripada keseksian cheesecake dan kecomelan honeystarz..maka...wujudlah fenomena di bawah.......

hahaha..x de motip aku nie kan..tetibe je..hahaha...sebenarnya yang aku nak citer yang kat atas 2 je..hahahaha..
motip aku buat camni..ORANG SAJE JE..*mintak pelempang*



8 comments:

  1. same!
    kite pun klu tengah sengkek suke teringin macam2
    haha
    >_<

    ReplyDelete
  2. aaaaaaaaaa.. kek tu membuatkan kite laparrrrrrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaahha...lame dah tak makan ciskek..

      Delete
  3. kmk salu mok makan cheesecake tp xdapat makan.. x masuk k perut.. haha tedah ngn dikpun.. hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. aie..knk nya camya...o tedah ktk..

      Delete