Tuesday, May 15, 2012

Dahan Untuk Berpaut

Assalamualaikum
Penat kan hidup nie..aku lagi2 penat hidup di sini..aku letih..dengan segala macam hal..hati x pernah tenang sebab tu aku suke memberontak and CARIK PASAL DENGAN ORANG...
owh,,aku bukan nak cerita pasal hidup aku yang x berapa nak best di sini..aku nak cerita pasal Dahan Untuk Berpaut..

Boleh tak korang bayangkan, ape perasaan korang Kalo Dahan Untuk Korang Berpaut itu patah..sebab ape patah?
Ntahlah aku pun x tau sebab ape patah..
Mak aku cakap..kalo nak kawen carik laki KAYA *hahaha,,nie bukan mak aku yang cakap, nie jiran umah sebelah nenek aku sebelah bapak yang cakap*
Mak aku bilang *Benci Bilang Cinta*..hahaha...
Mak aku cakap, kalo nak kawen cariklah lelaki yang dapat melindungi kamu..kalau lelaki yang kamu hendak nikahi itu turut bersama-sama musuh kamu..Bagaimana?
Kamu harus pikir dan pikir..

Bayangkan kamu ada bisnes juta2 *lorh,macam cerita melayu tv3* pulak dah..
Laki kamu pulak bersetongkol dengan musuh bisnes kamu..tikam belakang okeh *bukan cucuk belakang*..
Agak2 kamu dapat untung tak..semestinya tak kan..
Kamu rasa kamu nak ke kawen dengan orang laki macam tu?
Baik kamu pikir..
Kau Mungkin Bukan Dahan Untuk Aku Berpaut..


Dahan Untuk Kelawar Bergayut
sumber : SINI

Ya Allah Berikanlah Aku PetunjukMu
Kamu Bingung?
Bingung Untuk Memilih Mana yang TERBAIK untuk kamu?
Buatlah Solat Sunat Istikharah
Panduan membuat Solat Sunat Istikharah boleh datang ke page INI

No comments:

Post a Comment