Tuesday, May 15, 2012

Doa Ketika Barang Hilang

Assalamualaikum..
Baru-baru nie rase sgt cuak..sape x cuak bile folder sijil hilang..dalam tu macam2 sijil ade..Sijil Mati je x bubuh lagi..berape kali ntah carik2 dari hostel sampailah ke rumah *naseb baik x dari perlis sampailah ke sabah* x jumpe2..sebab ade orang cakap kalo sijil SPM hilang x dapat posting..panjang cerita kot..nak dapat balik sijil tu...huh..CUAK  lagi...buat penat je kan..stadi last2 x dapat dipostingkan,..x ke haru biru lembam lencun..penat kot aku stadi..hahaha...update blog nie aktiviti selingan je..sampai aku upah adik aku yang number 3 tu...suruh carik kalo jumpe aku bagi hadiah..hahaha...disamping proses mencari tu kan aku turut amalkan doa nie after solat...alhamdulillah dengan izin Allah aku jumpe balik folder 2

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ
 
يَا جَامِعَ النَّاسِ لِيَوْمِ لاَ رَيْبَ فِيهِ، اِجْمَعْ عَلَيَّ ضَآلَّتِي

(Dibaca sebanyak 10 kali)
sumber : SINI

Folder Sijil  Aku sejibik macam nie..x caye tanye adik2 aku..tapi yang ini bukan ana yang punye..aku amek gambar nie dari SINI
Alhamdulillah..
dah jumpe balik..syukur..



No comments:

Post a Comment