Monday, September 3, 2012

september..i just fall in love again

Assalamualaikum...
Alhamdulillah..hari ini berlalu dengan lancar...
awal pagi..dapat berita gembira..aku diobserve guru pembimbing....
hahaha....gembira tak hengat *tipu*..nasiblah aku dah siap2 sume..nak tunggu mase nak ngajar..masa aku last sekali..hihi..
aku bersyukur..dalam masa aku menjalani praktikum nie..hampir semuanya dipermudahkan urusan aku...
kalo ade masalah pun..masalah LCD yang tak berape nak mesra dengan aku..hampeh je...hahaha..
aku harap..hari seterus-seterusnya pun nanti..semuanya elok2 sahaja...

apa yang aku pelajari sepanjang praktikum nie lah..janganlah kita bersangka buruk dengan takdir Allah...
Allah Maha Mengetahui apa yang terbaek untuk kita...
banyak bende lagi sebenarnya aku belajar..tapi aku malas nak taip...hahaha..
esok aku kene observe lagik..untuk PJ plak..harap2 sumenya akan ok2 je..hurm..

hari ini mungkin saya lebih baik dari kamu..tapi siapa tahu..mungkin esok atau lusa dan hari seterusnya..kamu akan jadi lebih baik dari saya....

p/s:SUMPAH KONPIUS..KEJAP AKU..KEJAP SAYA..HAHAHA..

cikgu vina *aku tak pernah terfikir pun nak jadik cikgu..and ini betul*


4 comments: