Tuesday, December 17, 2013

tempat persembunyian di rumah part 2


Assalamualaikum.
alhamdulillah..dengan ada nya wifi pak cik aku kat sebelah..maka selalu lah aku akan update blog..haha..aku akan slalu ingat jasa pak cik aku kat sebelah sampai bila2..haha..ari 2 kan aku ada citer pasal tempat aku selalu menghilangkan diri kat rumah kat SINI .. yang tu sebelum aku kemas..hahaha...agak tragis sebenarnya kisah aku dalam rumah nie..haha..sebab aku tidur dalam stor..tapi bila aku and cazen aku emon dah kemas sikit2..tak lah jadi sangat macam stor..ada lah jugak rupa bilik..bilik aku konsep die pink caca marba..haha..

 

bilik aku ada tv kotak...tapi jarang bukak..haha..aku tak reti nk sambung masuk astro kat luar masuk dalam bilik..kang aku nie jadi anti sosial pulak terperap dalam bilik

 

ada dua bakul..hehe..aku nie pemalas tak ingat dunia..bakul bunga2 untuk pakaian yang tak lipat lagi..bakul biru untuk baju belum basuh


 

antara buku2 aku..album gambar..and buku biodata zaman aku sekolah dulu.hahaha

 

hahaha..aku malas nak letak atas rak..since bilik aku takde meja solek..haha..aku letak jelah kt depan tingkap nie..senang je nak ambek nanti..hehe..pemalas kan..

 

aku agak obses dengan diri aku sendiri walaupun aku tak cantik..haha..aku tampal gambar aku banyak2 kat dalam bilik..gambar kawan2..hahaha..aku malas nak susun bantal..dah macam hamburger dah aku rasa bantal atas katil aku..bantal kat bahagian bawah sekali..then letak selimut..letak bantal lagi..haha

 
 rak aku kat hostel lu..hehe.sepah2 je..ada jugak buku2 aku letak kat sini..buku yang belum habis baca..hehe

 

hah...tengok..barang2 dalam bilik aku..macam2..yang ini baru sebahagian

 

taadaa...hehe..yang selalu berbakti dengan aku..hehe


sekian sahaja.ini entri penutup rasanya.
 
 








1 comment:

  1. cantik juga selipar tu..bintang bulan sekali dapat hihi

    ReplyDelete