Tuesday, December 10, 2013

tempat persembunyian di rumah part 1

Assalamualaikum
hai.sepanjang cuti ini agak sibok..mcm2 hal jadi.paling best tetibe IV SPP...haha..seronok pulak rasanya...antara projek aku cuti ini ialah mengemas bilik aku.alkisahnya aku ini anak menumpang kasih di rumah ini..hujung minggu je balik..dalam masa lima tahun setangah yang lepas..macam 2 lah rutin aku..haha..since aku ini hujung minggu je balik..and rumah aku takde stor..maka..aku dengan pemurahnya..menjadikan bilik aku sebagai stor..baik tak hati aku..baik kan..aku kan kakak..so selalulah aku berkorban untuk kesejahteraan bersama..hahaha..yang nie kira teaser jeeee..haha..tapi macam panjang je kan mukadimah..hehe








setakat ini, nie je yang aku siap kemas..yang tak amek gmbr lagi..tak siap kms lagi..kang aku amek..muntah hijau  pulak korang....hehe..gambar penuh tak amek sebab buku berselerak tak sempat lagi nak kemas..beriye aku buat part2 bagai entri nie..ntah ble lah nak sambung iye..hehe

3 comments:

  1. Tahniah kerana berjaya mencantikkan bilik anda cik Vina hahaha

    ReplyDelete
  2. pinky n da brain btul bilik..hehehehe.nice

    ReplyDelete
  3. warna bilik ni cantik ! suka..suka

    ReplyDelete