Tuesday, August 20, 2013

kenangan hari ini dan semalam

Assalamualaikum.
hai..ini final yr aku..so kalo ada masa kami akan bergambar puas2..hehe..
iyelah..lepas nie ntah bila lagi nak jupe..nak2 kalo sume dapat p3..kena naik sampan panjang nak jupe..miahahaha...takpe..demi agama dan negara kami akan terus mendidik...aku nie memang pelik..waktu banyak kerja lah aku nak update blog hari2..takpe..terapi untuk diri sendiri..eh..aku tulis panjang bukan korang nak baca sangat pun kan..

 
aku doakan semua umat islam seluruh dunia nie selamat dan sentiasa dilindungi Allah

 
makan-makan dalam kelas-SELAMAT HARI RAYA =)

 
semuanya akan jadi kenangan =)

 
salam keamanan dari kami semua

hai..assalamualaikum =)

 
hari hujan lebat.kelas batal..tiada apa yang lebih menyeronokkan =)

 
ehem..macam seseorang sahaja =)

 
candid lah kot

 
kami boleh bernasyid, berdondang sayang..berpantun..pandai memasak..baik..comel..ada tak yang nak jadikan kami calon menantuu????hehe

kami juga bercita-cita nak jadi DATIN

gadis comel mengundur diri..bye =)

semoga bertemu lagi di lain entri..#bonding diantara kami akan terus terjalin



2 comments:

  1. cik mieyna says :ngee... kalaulah hari2 mcm ni..haha

    ReplyDelete
  2. Eyla says: semua gambar saya ada..hihi..

    ReplyDelete