Friday, April 26, 2013

letih.

i'm totally tired.physically and mentally tired. i need rest.but there is no time for me to rest.
haha..ini tipu..sebenarnya aku rasa skrang macam stadi week je tiap2 hari..haha..kalau ada orang HEP baca nih..mampos..tau lah dieorang aku tak kuar dari hostel after 0730..haha..
sekarang life aku heaven sangat2..sbb?hehe..sbb die heaven lah tak tau nak cakap ape..haha..but..tak lah heaven mane..sebab semalam aku baru update status kat fb palpitation..bukan sebab benda yang hepi..tapi sebab benda yang sedih..ok..never mind..aku bukan sape2 yang hebats sangat pun..so aku pun boleh gagal or buat salah jugak dalam hidup...this sem aku hanya perlu seat untuk 2 payper sahaja..so?kena berusaha jugak jangan sampai kandas...hehe...kalau boleh target nak dapat A la tapi macam malas nak belajar..haha..pun boley tak belajar kan..jangan harap Allah nak tolong kalau tak stadi..
ok bye...nak citer sikit je..haha

1 comment: