Sunday, July 8, 2012

ini langsir bukan LANGSUIR

assalamualaikum..
pejam celik pejam celik..tak lama lagi puasa kan..tak sabar nak tunggu bulan puasa..seperti tahun2 yang lepas..mak aku ambil tempahan untuk buat langsir...so aku akan tempek beberapa design langsir yang mak aku selalu buat..ada 2 3 gambar yang aku tempek kat sini bukan langsir yang mak aku buat,,tapi design macam 2 yang mak aku selalu buat..

YANG INI RUMAH PAK CIK AKU..kemas je kan..haha....aku bukan nak tunjuk rumah..aku nak tunjuk langsir..
mak aku amek tempahan sekitar MATU dan DARO sahaja..kalo berminat boleh lah datang rumah aku...rumah aku dekat kampung jemoreng matu..pasal harga boleh bincang dengan mak aku..aku tolong promote je..

rumah pak cik aku jugak..same je design die..

yang nie pun..rumah pak cik aku..

hah..yang nie rumah aku..rumah aku tunjuk bahagian langsir je..bahagian laen tak payah tunjuk..haha..

yang nie pun rumah aku..aku nak tunjuk langsir je..

hahaha..ceteke yang nie katne..hahahaha..ini dalam bilik aku..tapi ini suatu ketika dahulu lah..haha...

yang ini bukan rumah saya..and bukan juga rumah pak cik saya..sumber gambar adelah GOOGLE..mak aku selalu jugak buat langsir jenis macam nie..

yang ini pun sama..bukan rumah aku..and bukan rumah pak cik aku jugak..mungkin rumah saudara sesama Islam kita..yang nie aku rasa mak aku pernah buat..boleh lah tempah kalo yang duduk kat daro or matu.....

yang nie pun bukan rumah aku..tapi mak aku pernah buat langsir macam nie..

hahaha..yang nie tuan tanah..nie raya taun lepas kot..x ingat lorh..taun lepas lah kot..hahaha

and satu lagi gambar aku nak tunjuk..hahahahah..

sumber : SINI
yang nie sah2 bukan langsir..yang ini mungkin languir..

IKLAN : SESIAPA YANG TINGGAL DI MATU OR DARO..YANG HENDAK MENEMPAH LANGSIR...BOLEH PERGI KE KAMPUNG JEMORENG, MATU...JUMPE MAK AKU...

mintak maaf lah..entri ni macam org konpius je..kejap aku kejap saya..hahah..bye!

selamat menyambut bulan ramadhan


10 comments:

  1. nak jugak tayang gambaq langsuir nih.. haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..hahaa..nak buat korang mimpi malam2 ari..haha

      Delete
  2. cantek ye langsir2 tu..tp paling cantek langsuir tu..haha
    done follow u dear :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..kan..comel kan langsuir 2..hehe

      Delete
  3. deng..kck aie.. nang betul juak ktk molah entri tok ..dkt raya dah oww

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah..sak jak kmk tok ganti puasa pun lum abis gik..gago cita pasal langsuir indah..hahaha

      Delete
  4. huhu...mun dekat leh lah tempah..huuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh...tempah k ktk kawen lak..haha

      Delete