Monday, July 23, 2012

preview : PEREMPUAN NERAKA

Assalamualaikum..
yeyet..hari pertama masuk sekolah..haipp...jangan ingat aku tuang kelas ea..skang tengah rehat..aku kan puasa *macam ko sorang yang puasa kennn*..so aku duduk jelah kat bilik guru nie..alhamdulillah..folder sume sudah siap..tunggu nak isi pape yang patut je lagik..aku ngah tunggu jadual waktu sebenarnya nie..haha..hari ini semangat aku macam berkobar-kobar je nak turun ngajar..hahaha..harap2 sampai ke habis lah aku bersemangat macam nie ek..hehe....walawey..aku sebenarnya nak citer pasal cerekarama 1st puasa ari 2..hehe...aku tak sempat nak tengok kat tb..so aku tengok kat utube je..aku kobar2 nak tengok citer nie sebab aku tengok kat fb sume orang cakap citer nie best...

ok..first..let me introduce u to the PELAKONS..*oh my ENGLISH*..HAHAHAHA
  1. Fizz Fairus
  2. Aeril Zafrel
  3. Sherie Merlis
  4. Ika AF
nie pelakon utama..hehe..ade lagi pelakons laen, aku malas nak taip...bagi aku kan citer nie memang best..banyak pengajaran..huhu...ntah pape lah..fizz fairus dalam citer nie telampau baik and aku rasa dah macam lelaki dayus dah..dapat bini macam haramjadah je..anak die dua kali lima ngan bini die..naseb baek laki anak die 2 bijak sikit..tak termakan nasi kangkang bini die...huhu..part fida 2 jadik adik die aku macam konpius sikit..hahaha..aku pun mula2 ingat fida 2 2nd wife die...peliks betul kan..macam mane lah si ika 2 boley tak kenal dengan adik ipar die..dieorang kawen kat siam kot..hahaha...buat binis (bini-bini)..ingatlah wanita ini senang nak masuk syurga, senang jugak nak masuk NERAKA..paham2 sedirik lah wey....


"Apabila seorang perempuan mendirikan sembahyang lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kehormatan dan taat kepada suami, dia akan disuruh memasuki syurga melalui mana-mana pintu yang dia sukai." (Hadis Riwayat Ahmad)
copy paste dari SINI



kak vina kemaen lagik kan..bulan puasa haruslah buat entri yang baek2 gitew..hahaha...*korang mesti rasa nak lempang aku kan*..hahaha..aku bukan ustajah, aku pun banyak kekurangan, banyak sangat, sebab 2 lah aku tak tulis kat blog nie pasal kekurangan diri aku..sebab banyak sangat yang kurang..so aku citer yang bebaik je kat blog nie, sebab yang baik 2 tak banyak, so takde lah banyak sangat aku nak taip..hahaha...sama2 lah kita beringat kat dunia nie, lagik2 yang dah jadik bini orang..taatlah kat suami korang selagi die taat pada perintah Allah..jangan jadik perempuan jalang sudah..merosak rumah tangga orang...kalau rumah tangga ko tu dah rosak..tak payah nak tambah dosa nak rosak kan rumah tangga orang plak...aku bunuh jugak perempuan macam nie kang..*maaf emo sikit*..semoga time bulan puasa nie hati aku sentiasa dilembutkan...

pesanan dari penaja : JANGAN JADI PEREMPUAN JALANG

No comments:

Post a Comment