Thursday, June 7, 2012

Menjadi Puan Bahagian 2

assalamualaikum..
hari yang maha panas *aku taulah neraka lagi panas, org SAJE JE*..aku nak sambung cite semalam..hihi,,semalam citer time akad nikah..ni majlis persandingan pulak..hii..meriah kot..hehehe..majlis kat kampung aku awal kot stat..pukul 8 orang dah stat makan dah...mak aku pulak memandai cakap kalo majlis anak die nanti die nak buat stat pukul 9 *hihi,nak buat majlis aku lah 2*..aku lama lagi kot nak kawen..memandai je kan mak aku nak ubah tradisi orang makan awal kt kampung aku *aku x tau perkataan ape paling sesuai untuk digunakan yang membawa maksud sama seperti perkataan tradisi*haha..korang bukan baca pun kan aku type panjang2 nie..korang tengok gambar je kan..macamlah aku x tau..haha...layanlah gambar ni =)

pengantin baru..pak pak pum..hihi..pengapit perempuan 2 mak cik aku..tapi die muda belia sikit dari aku..*walaupun die muda belia dari aku die tetap mak cik aku,,haha*

mak cik aku..hihi

pak cik aku *pak cik aku adalah abang kepada mak aku,paham x murid2?*

bapak mertua kazen aku..haha

mak mertua 

wakil rakyat tempat aku..mana2 majlis mesti jumpe dia..haha..yang pakai tudung kuning and baju melayu hitam anak usu aku dieorang khatam qoran 

haruslah ada gambar family *kawen mane yang x de gambar family mak ayah misti hubungan dieorang x direstui family..hahahaha..aku gurau je kot*

familly belah mak cik aku *sebenarnya family belah mak cik aku pun ada hubungan kekeluargaan yang agak dekat dengan family kami,er, faham x ape maksud aku?hihi..- bukan bau2 kacang okeh*--mak cik aku adalah istri kepada pak cik aku...pak cik aku adalah abang kepada mak aku..hahaha *gambaran yang lebih jelas*

family mak cik aku lagik..hihi

haha..haruslah ada aku...dengan kazen2 aku..dengan mak cik aku..

banyak sangat kamera..hihi..aku x tau nk tengok katne..hehe

hahha..aku lagik!

family kami..kecoh nak mampos!

semua gambar aku ambek dari kazen aku..kak isan and akak arah..haha..
nantikan sambungan seterusnya..hihi..majlis makan malam bersama pengantin *hihi, sebenarnya majlis ulang tahun pak cik aku yang ke 56 dan majlis buka hadiah*..majlis yang terakhir sekali malam ketiga ialah persandingan tertutup untuk keluarga terdekat *aku pakai baju macam haram je time malam last nie..haha..aku ingat bbq aje..upenya ada majlis lagik*


No comments:

Post a Comment