Wednesday, June 13, 2012

Apa tengok-tengok?

Assalamualaikum..
tajuk macam nak carik gaduh je kan..haha..aku nak share ape yang aku tengok time cuti..
yang sebenarnya aku nak citer pasal ape yang aku layan time cuti nie..haha...citer yang aku layan lah..hehe..sume benda yang tayang kat tv 2 aku tengok sebenarnya..haha,...best kot cuti..tengok tv je pun best..asalkan duk kat umah mesti best..tak macam tempat aku blaja 2..malas aku nak cakap..kang ade plak yang SENTAP....haha...malas lah aku nak tulis macam2 lagik..kang tercarut plak kang..

SEINDAH SAKURA - hihi..hensem kan cikgu aril 2..hehe..aku tak layan sangat citer nie time 1st2 lu..iyelah..aku niekan memanjang duk kat hostel..*bosan kot*..citer die boley lah..best..aku x baca lagi novel die..malas kot nak baca novel skang..


MASTERCHEF SELEBRITI MALAYSIA - hihi..aku suka tengok rancangan masak memasak nie..haha..tapi aku taklah rajin masak..masak lauk agak fail sikitlah..haha..aku x bpe nak reti..btw, aku paling suke tengok farouk and azwan ali..hahaha..kelakar je kan dieorang..hihi


LOCKED UP ABROAD - aku suka tengok rancangan nie..best kot..PEREMPUAN KAT MALAYSIA HARUS TENGOK..BANGANG SANGAT NAK JADIK KELDAI DADAH...TOLONG LAH..JANGAN JADIK BANGANG..X SETIMPAL KOT..ORANG UPAH BERAPE SEN SANGAT..KANTOI KAU MASOK DALAM LEPAS 2 KENE GANTUNG..KESIAN LAH KAT MAK BAPAK YANG BAGI KAU MAKAN..bertambah kesian ada anak bangang jadik keldai dadah *maaf, aku emo sikit*


AIR CRASH INVESTIGATION - aku selalu rasa kapal terbang lah pengankutan *betol ke ejaan nie,haha* yang paling selamat sekali..hihi....hihi..tapi ntah le..hihi..haha..aku yakin dengan syarikat penerbangan kat malaysia nie..haha..*saje je nak sedapkan hati*hihi....



yang nie pun best jugak..yang aku sempat tengok ari 2 pasal orang larikan diri dari prison..


I SHOULDN'T BE ALIVE - yang nie pun best..kadang2 macam tak percaye pun ade jugak..tapi itulah takdir..Allah telah menulis segala-galanya..


HIDDEN CITIES - banyak cerita yang best and tenpat2 yang best..hihi..


ASIAN FOOD CHANNEL - aku paling suka rancangan dalan channel nie..hihi..yang aku paling minat ialah orang buat kek, pastri or biskut..hihi...ini adalah anna olson..hihi..


ENDLESS LOVE - citer yang best,,hihi..ingat x autumn in my heart..hihi..same je jalan citer die..

demikian lah tadi..apa yang aku tengok, pandang and lihat time cuti...hahaha...


2 comments:

  1. ada sik rancangan lam discovery or nat geographic, don't tell my mother. ya best juak. fav :)

    ReplyDelete