Wednesday, June 6, 2012

Menjadi Puan Bahagian 1

Assalamualaikum..
lama x update sebab bb x pat guna aku x bayar..hahaha...untuk kesekian kalinya BUKAN AKU YANG JADI PUAN *aku masih cik VINA*..hihi..yang menjadi PUAN adalah kazen aku..hehe..majlis akad nikah telah diadakan pada petang 2 JUNE..*saje je tau pilih dekat2 ngan ari jadi aku-haha-mintak lempang*..
aku malas nak citer panjang2..hihi..layan jelah gambar nie..hihi..SEMUA PIC INI AKU COPY PASTE DARI FB KAZEN AKU..aku malas nak MUAT TURUN *muat turun x menahan*..hahaha..















berakhirlah bahagian 1..hihi...aku harap ikatan perkahwinan antara kak isan abg pejal berkekalan hingga akhir hayat....time orang akad nikah aku tak turun g umah kak isan sebab sibuk tolong orang buat nasik kuning untuk kazen aku yang khatam qoran *nak jugak citer*..hihi...tapi x pe..aku dapat jenguk dari umah aku..haha

No comments:

Post a Comment