Sunday, May 6, 2012

Bilik Sudah Jadi Stor

Assalamualaikum..
minggu nak exam lah minggu yang paling rajin nak update blog *xpaham btol*.  Huh..sedihnya tengok bilik kat rumah..dah macam nk jadik stor dah..*owh..mentang2 aku jarang kat umah, bilik aku tkr jd stor ek* hahaha...
ok..azam cuti nie adalah...jeng2...kemas bilik..supaya x mcm rupa stor..ahah..sebelum mengemas,,kenelah berangan-angan terlebih dahulu ye...supaya mendapat kekuatan untuk mengemas..hahaha..ok..xpayah nak panjang-panjang cerita..baik kita layan gambar sahaja..and aku bukan rajin sangat pun nak menulis merapu meraban panjang-panjang..

sumber : SINI
sebab umur aku dah agak2 dewasa..so tak sesuai lah kalo bilik serabut sangat macam bilik budak kan..aku tau aku comel,,tapi tetap x sesuai kalo bilik comel macam tuannya *hahaha..sila lah lempang*..untuk bilik seperti di atas nie..aku hanya memerlukan sedikit perubahan dan bajet sahaja..disebabkan bilik aku dah dekat2 macam nie rupanya..cuma bilik aku mcm stor sikitlah..aku taulah mana nak letak barang2 tu nanti...since rumah aku belum ada stor lagi..elok asenye kalo aku letak barang-barang tu kat bilik adik-adik aku *aku kan kakak*..haha.so..kalo nak buat bilik jadi mcm pic kat tas nie aku cuma perlu beli cadar yang agak2 comel sikit dari cadar kat atas nie..hahaha..bilik aku memang dah Pink macam kat atas nie..lepas tua nak tambah beberapa lagi PERALATAN dalam bilik aku suipaya aku x payah keluar bilik dah..hahaha...*nampak sangat malas x nak tolong mak masak*haha,,..so..bawah nie adalah barang2 yang aku nak tambah..


sumber : SINI

aku amat memerlukan lampu meja kat sebelah katil..sebab aku penakut yang amat..lampu yang agak2 comel nie akan membuat tidurku lebih lena..*hahaha* plus dengan bacaan doa lah..haha..


sumber : SINI

dan lampu ini juga penting bagi menggantikan lampu bilik aku yang agak bosan itu..ice cream ni akan membuat aku rasa kenyang sepanjang malam..haha


sumber : SINI

aku amat memerlukan bakul ini supaya ada tempat nak letak baju..so x perlulah aku nak basuh baju tiap2 hari..hahaha *a'ah.memang aku pemalas..so what??*


sumber :SINI

aku jugak memerlukan tong sampah dalam bilik..sebab aku suka buat sampah tapi aku bukan *SAMPAH MASYARAKAT* hahaha..


sumber : SINI

hihi...yang nie x payah beli..haha..sebab aku dah ada..tapi yang aku punya rak kecik sikitlah..buat ape nak besar..aku bukan suka sangat baca buku pun..yang buku ari 2 beli guna baucar buku pun x habis2 lagi baca..haha,,pemalas..sebanarnya rak ni bukan sahaja untuk letak buku..hehe..aku letak frame,aku letak jam..macam2 barang lagi lah aku letak kat situ..haha...

sumber : SINI

ini adalah rak kasut okeh..bukannya tempat letak fail MQA..hihi..aku perlukan rak kasut since aku agak suka memborong kasut lately nie..hehe..x berapa nak comel..tapi rak kasut ini nampak matangkan...haha,,


sumber : SINI

ini tempat nak sangkut2 tudung...yang nie aku dah ada..so x yah beli..hehe..kadang2 aku sangkut beg jugak kat sini..korang pikirlah camne aku leh sangkut beg kat sini..haha..and barang last sekali adalah jeng2..haha


sumber : SINI

tempat aku nak letak barang2 kemas..haha...tempat aku nak letak kerongsang..n letak pape jelah yang boleh disangkut kat sini..haha..

aku akan hapdet gambar setelah aku kemas barang dalam bilik aku yang dah tak rupa bilik..haha..mungkin aku memerlukan beberapa orang sponser untuk membeli barang-barang ini semua..hehe

No comments:

Post a Comment