Saturday, May 7, 2011

hepi mothers day untuk puan ratna bin sahdan

assalamualaikum...
menulis lagi *eh.. p e n i pu *
menaep lagi..hahahah... *bunyi macam kene guna mesin type lame je kan*
hihi...i miss my mum...*iye..betol*
nak ucapkan selamat ari ibu untuk mak saya...
kenapa saya tak boleh melupakan mak saya??*jeng3*

  1. mak lahir kan saya sungguh payah..dah lah saya anak sulung..mak kene bedah sebab nak keluarkan saya *best kot duk dalam perut mak lama2..sbb x payah nak pikir pasal masalah bagai*
  2. mak selalu tocang rambut saya time kecik2 dulu *suka...sebab cikgu puji cantik*
  3. mak selalu masak sedap2...ikan bawal masak merah yang mak masak paling sedap kat dunia *sumpah..nie x bohong*
  4. mak pandai buat kek *mak lah sumber inspirasi saya buat kek*
  5. mak cantik *orang selalu puji mak saya cantik..saya bangga*
  6. mak selalu beli ubat jerawat untuk saya *lalalalalala*
  7. mak selalu suruh saya bersabar kalo orang buat jahat kat saya *kalo mak tak suruh saya sabar..lama dah saya kerat 18 orang yang suka buat saya sakit hati..tak pun saya bunuh je*
  8. mak akan bagi duit dekat saya kalo elaun saya habis *kerajaan Malaysia..cepat2lah bayar elaun..kesian kat mak*
  9. mak selalu tegor saya sebab saya x pandai pakai make-up *euuuwwww...yang nie saya x suka
  10. mak bagi saya *berkawan dan berkahwin*dengan Mohd Khairul Ezwan bin Hassim .... *oi..kenjet nar juak*---*nang jak kenjet*
banyak lagi sebab sebenarnya kenapa setiap seorang anak itu tidak boleh melupakan ibunya..sudah tertulis...bahawa syurga itu terletak di bawah kaki ibu...setiap apa yang kita lakukan..tidak akan mendapat berkat sekiranya kita melupakan ibu kita...terima kasih puan ratna kerna telah melahirkan saya ke dunia ini...

No comments:

Post a Comment