Wednesday, October 2, 2013

tiada judul

dalam hidup ini kan
ada bagus juga kalau ada perkara yang kita ingat sampai mati
biar jadi batasan hidup
biar kita selalu jaga
biar kita jangan bodoh
biar kita jangan dipijak-pijak
biar kita selalu ingat
biar kita selalu peka

aku ini kan
memang perempuan
tapi aku bukan perempuan yang sedap-sedap nak panggil hak orang sayang
tiadalah aku keparat begitu
sundal juga bukan
sayang bukannya murah-murah
nak dipanggil siapa saja
kalau sundal..mungkinlah begitu

aku kalau mesej kawan memang lewat malam
memang selalu
tapi tiadala rasa sayang
kerana aku tahu sakitnya rasa
bila ada perkara yang terpaksa kita ingat sampai mati
sakitnya rasa yang buat selalu gembira hilang
jahanamlah.

1 comment:

  1. Uih emo nampak....lamak dah kitak x update blog....tiba2 ada entri mcm tok hahaha....nice

    ReplyDelete