Monday, April 29, 2013

my sweet dream wedding.

Assalamualaikum
hak berangan hak saya..pun boleh..ngee2..
seperti remaja2 lain..saya pun ada impian perkahwinan saya jugak *remaja ke?*...
saya tak nak perkahwinan yang mewah2..cukuplah yang comel2 aje..haha..yang comel dan jimat..yang penting MURAH DAN JIMAT DAN BERKUALITI..haha..amek..kedekut...bukan kedekut..kena saving duit untuk anak2..haha..sebelum aku lebih jauh berangan..aku nak bagitau...belog nie bukan belog B2B okeh..aku hanya berangan saje..nak buat bila pun aku tak tau..haha..apa yang penting sekali perkahwinan itu kenal akan jadi benda yang saya tak boley nak lupa dalam hidup and yang paling tak membazir sekali =)

mula2 bertunang =)..bertunang....since aku nak majlis yang comel2 je kan...so tak nak lah yang grand2 sangat.aku nak mini pelamin yang macam kat bawah nie =)


ambil dari SINI.. maaf tuan belog.tak mintak kebenaran pun kan..comel je kan mini pelamin die..simple

hantaran pulak aku nak ......... mane boleh bagitau..hahahaha =)pastukan..aku nak pelamin kawen pon yang comel aje =)..since aku nie tak berapa nak comel..so pelamin kenalah comel..balance kan...haha

yang nie aku suka sangat..korang boleh check fb orang buat ini..banyak lagi yang comel..tapi aku suka yang ini..hehe..sape2 yang berminat boleh check SINI

baju akad nikah yang simple macam nie pun ok jugak







yang macam nie pun ok kalau nak pakai..aku jenis suka kain yang jatuh kat badan.hurm..macam mane nak explain ea..maksud aku jenis kain macam yang jatuh kat badan lah..hahaha..tak tau nak explain..kalau aku cakap kain chiffon..kain lace..misti korang tau kan..kain yang ala2 macamtulah maksud aku..haha

baju sanding??door gift?makanan?haha..yang tu nanti2 lah aku citer..malas dah nak type dah..sebab hari macam nak hujan2..hehe..so..aktiviti seterusnya adalah tidur..haha...

aku update entry nie bukan nak riak bukan nak menunjuk2..apehal aku nak menunjuk2 plak,,,,bukan majlis aku pun..haha..aku saja nak berangan..HAK BERANGAN HAK SAYA..pun boleh?haha..bye!

p/s:kata ganti diri yang mula2 agak sopan iaitu SAYA..dan kemudian bertukar menjadi AKU.haha

5 comments:

  1. teringin gak nak naik pelamin camtu. ehhe

    ReplyDelete
  2. bersanding x salah...asalkan jgn membebankan diri serta pasangan...kurangkan beban hutang selepas kahwin

    ReplyDelete
  3. heee comel2!! nk jgk cm tuhh :))

    ReplyDelete