Sunday, April 21, 2013

datin dan cikgu.

Assalamualaikum.
hai.tiba2 aku teringin nak jadi datin? *haih, kau dah kenape?*
adakah aku tergoda dengan rosmah?haha.tak jugak..tang rambut rosmah tu yang aku minat sikit.haha
kenapa beriye sangat nak jadi datin?
ntah.haha..aku rasa perkataan datin kalau letak depan nama aku membuatkan nama aku lebih comel.haha.
sewel agak nya.
haha..sekarang kan musim PRU..orang sibuk PRU aku sibuk naj jadik datin.hehe
wey.aku maen2 jelah nak jadi datin?bukan nak sangat pung.haha..tapi teringin itu adalah.

ini adalah datin yang penyayang

datin yang tak cukup duit nak beli novel..last2 tiap kali kawan pergi kedai buku..tumpang baca buku kat kedai..kesian.haha

datin yang berjiwa rakyat.makan sama2 di warung pak mat.haha

datin yang riak dan takbur.suka menunjuk2.padehal cincin kak rosmah lagi besar dan hebat dari engkau.haih.

aku rindu nak update blog =)
walaupun bukan ramai yang nak baca.
eh.tajuk post aku datin dan cikgu kan?
tapi takde citer pun pasal cikgu.
haha.
nanti2 lah aku cerita.
dan yang last sekali..
datin dan datuk?mungkin kah?haha

gud luck untuk pru..kak rosmah jangan jeles..i wish gud luck je okeh.haha

11 comments:

  1. Maok jadi Datin Baah (Cats FM) ka?

    ReplyDelete