Friday, January 4, 2013

semakin jauh.

Assalamualaikum..
alahai..kemain..tajuk SEMAKIN JAUH..padehal nak citer pasal CERITA JAUH ADAPTASI NOVEL KAT C134 aritu..
sebelum balik kolej ari tuh..aku da tengok satu citer nie..JAUH..hari ahad tahun lepas kot..kalo tak silap..*tahun lepas lah sgt..ari nie baru 4th jan kot*haha..best citer nie..aku suka *sume cite ko suka*haha..
aku dapat rasa macam dalam citer nie plak..keh2..haha..
pelakons die lebey kurang sama je dengan citer ADAM&HAWA..pelakons utama je bukan..hehe..pelakon utama die ady putra and fauziah ghous..
sinopsis citer nie korang boley baca dekat SINI
haha..aku tengok citer nie dengan adik aku...btw..aku nak citer nih..alhamdulillah..adik aku dah dapat kije..die pat jadi site supervisor..hehe..lame lagi nak jadik site engineer..hahaha..*jahatkan..gelakkan adik sendiri*

eh..tetibe plak citer pasal adik aku kan..haha..btw..citer nie memang best..tempat dieorang belakon pun best jugak....
gambar ambil dari SINI tanpa kebenaran.maaf tuan belog

 From Morocco With Love-Vinots.

4 comments:

  1. Replies
    1. best..citer die macam life sy =) *wink2*

      Delete
  2. Aisya Sofea, Damya Hanna, Siti Rosmizah, Aina Emir...semua penulis novel memang berjaya...memang boleh cari makan la kalo jadi penulis ni...tapi penulis blog?

    ReplyDelete