Friday, November 2, 2012

ISTANBUL aku datang

Assalamualaikum
post kedua untuk hari ini...
korang perasaan tak...ramai pengarah suka guna nama tempat tuk letak tajuk film dieorang..
and salah satunya ISTANBUL AKU DATANG *bukan aku yang pergi ISTANBUL*..
tadi sensorang kat bilik tv...so salah satu benda yang aku tertengok tadi ialah the making of ISTANBUL aku datang...
melalui apa yang aku tengok..cerita die macam ok lah..takdelah typical malay muvee sangat..sumthing new mb...and the pelakons pun mcm NEW jugak..tomok and aizat..aku tak penah tengok dieorang belakons..mungkin ada kot..aku yang tak tengok..and yang penting sekali cerita ini ada MY BETO KYUSYAIRY..aku minat die kot...haha..die berlakon sangat best..

cerita nie pengarah die bernard chauly..sape2 yang pernah tengok gol and gincu mungkin kenal lah hasil karya die..and kalo tak silap penulis die rafidah 3R tuh..best...die pun ada jugak berlakon dalam film gol and gincu...film nie diterbitkan oleh Red Films & Grand Brilliance 

sape yang dah tengok citer nie nanti..boley lah halo2 kat aku ea!hahaha

gambar ambil dari SINI
poster muvee nie pun comel =)


and gambar istanbul yang aku google


ambil dari SINI

so..sape2 yang nak pergi ISTANBUL..boley kot pergi kat website INI

5 comments:

  1. cita tokla kmk mdh ktk mek mok nga vina <3

    ReplyDelete
  2. Wow interesting...setakat tok lakonan Beto x menghampakan,semuanya bagus2...

    ReplyDelete
  3. wah tomok da juak....mok nangga tomok berlakon la..<3

    ReplyDelete