Tuesday, October 9, 2012

lawatan sosial ke kuching : bahagian terakhir

Assalamualaikum.
wah..sampai jugak bahagian terakhir iye =)
29 September 2012
sebelum pukul 8 kami dah berkumpul di lobi hotel..tapi yang pasti semuanya dah berkumpul awal..sebab semua turun awal sebab nak breakfast..hehe..aku kalo bab makan haruslah datang awal..lalalala...awal pagi kami bertolak ke SARAWAK PRESS...*er, kalo tak silap lah, sebab aku pun dah lupe nama tempat tu ape*haha-
hurm..best lah jugak pergi kat sini..sebab dia tunjukkan tempat nak buat newspaper..cara buat...and macam2 lagi lah..aku malas nak tulis..so korang layanlah gambar..

muka tak puas ati..lalalala
pilihlah aku jadi pacarmu-kata mereka!

 inilah tempat die =)
 jum kita terjun ke dalam kolam! *tengok tangan die*
maaf encik..gurau je..beliau membuat sedikit penerangan mengenai bagaimana surat khabar dihasilkan =)

pekerja asing mogok depan kilang..hahaaha..tipu je..ni tempat orang buat surat khabar =)

 encik azraf, salah seorang pekerja utusan sarawak menceritakan pengalaman beliau selama 17 tahun bekerja di kilang ini *haha, ok tipu, die kawan sekelas aku*

 macam nie lah rupa benda 2 =)
 surat khabar lama!hehehhe *yang nie baru lagilah*

besar kan..hahahaha

yang nie cerita waktu petang plak..aku harap korang tak muntah tengok gambar2 pasnie..sebab banyak aku jadi model tak berbayar..hahaa..kalo rasa nak muntah..bolehlah beredar dengan kadar yang segera iye =)

aku tak tau dah nak tulis apa..tengok je lah iye..tak payah nak banyak bunyik..

 hari yang amat panas!

rumah masyarakat bidayuh =)
























maka..tamatlah sudah mengenai lawatan kami ke kuching - insyaAllah..kalo ada masa aku buat refleksi mengenai lawatan ini iye =)






2 comments: