Saturday, September 29, 2012

lawatan sosial ke kuching:part 1

Assalamualaikum
laporan ditulis dalam bahasa yang agak baku dan kaku sebab aku rasa macam nak beku dalam bilik hotel nie..

september 27,
bertolak dari ipg pukul 7..*aku bab2 jalan nie memang semangat*hahaha..sebelum pukul 7 aku dah tepacak kat garaj..haha..
sampai kuching pukul 130..sampai2 terus makan dekat scr..ramai kot orang tyme 2..huhu..
after makan..terus pergi ke pustaka..so untuk hari pertama..pergi pustaka je..banyak jugak lah maklumat yang aku dapat *maklumatlah sangat..padehal sebok je amek gambo*hahahaha..
aku selalu lah jugak pergi pustaka..tapi duk kat luar je..hahahaha..
so..aku malas nak tulis macam2 lagik..korang tengok lah gambar..hahaha

taklimat dari pensyarah kami =)

ustazah !

taklimat dari pengurusan =)

yb Aizat =)
tudung kelepet!
mereka =)
siti laila..stila..haha*tipulah..nama dia stella =)*

cikgus=)

=)

hafiz=)

rina..candid =)

kami =)

ok..aku malas nak letal gambar lagi..so..sape yang nak tau lebey lanjut mengenai PUSTAKA boleh berkunjung ke SINI













3 comments:

  1. Wow lamak dah mek x ngabas pustaka sarawak di PJ ya ooo...best juak nangga pics ktkorg haha

    ReplyDelete