Friday, July 20, 2012

Selamat Menyabut Ramadhan dan Selamat Berpraktikum

Assalamualaikum...
Masa semakin cepat berlalu..meninggalkan manusia..rasa macam baru ari 2 tengok KETUK-KETUK RAMADHAN..esok dah puasa balik dah...ari 2 aku pegi giant dengan ezwan..orang dah sibok2 pasang lagu raya..walhal...puasa pun belum..semangat betol nak raya...

Aku harap bulan puasa kali ini lebih baik dari yang tahun lepas untuk aku dan keluarga aku...tahun nie jugak tahun 1st aku berpuasa sebagai guru pelatih yang menjalani praktikum..hurm...macam manelah aku nak ngajar PJ nanti ek..hahaha...takpe2..insyaAllah boleh...kalo zaman Nabi Muhammad dulu boleh menang PERANG BADAR pada bulan PUASA.....tak kan nak ngajar PJ pun 1 masalalah..kan??...hehe..semangat tak aku..hahahah... 

Sebenarnya entri ini bercampur aduk..hahahah...macam lama dah aku tak menulis...so banyak lah jugak cerita aku nak share,,,hahaha,,,petang nie aku dah pergi sekolah tempat aku mengajar dah..nasib aku dengan kak jus sangat baek..seolah2nya segala urusan kami dipermudahkan....alhamdulillah...sama seperti harapan aku untuk bulan puasa..harapan aku untuk praktikum kali ini ialah..supaya praktikum kali ini lebih baek daripada yang pertama dahulu...

gambar diambil dari SINI
SELAMAT BERPUASA =)

SELAMAT BERPRAKTIKUM =)

nota kaki :
bila kita hendak mencapai kejayaan dalam hidup, kita lihat orang yang berada di atas kita, bila kita hendak belajar bersyukur, kita lihat orang yang berada di bawah kita
-vina-


No comments:

Post a Comment