Tuesday, July 31, 2012

bila saya banyak kerja dan saya malas nak buat kerja

assalamualaikum..
mak ai...tajuk post macam nak nak buat karangan UPSR je kan..hahaha...kije aku tak delah banyak mane pun..aku dah siap2 buat rph untuk ngajar esok semalam dah aku buat *korang faham tak ape aku cakap nih, ayat terbelit*hehehe...skang aku ngah tunggu roh rajin sampai..aku nak buat ABM je lagik...skang kan zaman teknologi *bapak r ayat, macam dalam iklan tb je kan*hahaha..so tak yah nak kecah sangat lah buat ABM kan..TEKNOLOGI KAN ADE..hehehe..manfaatkan lah......

hurm...dalam bilik guru tadi pun aku selamba yaya je bukak utube tengok orang buat biskut....boley plak kan..sedarlah diri tuh sikit, awk 2 guru pelatih je..kan elok kalo buat2 rajin..misti cikgu laen impressssssssss tengok kan..hahahaha....aku tak payah buat rajin..aku memang RAJIN..hahahah...

wey...macam tak de motip je kan aku update belog nih....hahahaha..memang takde motip...

Photo: Face Tinks
hahaha...macam budak sekolah je kan maen edit2 gambar guna bende nih...wey korang..macam nie lah baru REMAJA kan..hahaha....*aku rasa macam nak lempang muka aku sendri*

ok..bai..aku nak buat kije...poyos giler mamat sebelah aku nih!

No comments:

Post a Comment