Thursday, May 17, 2012

Genting Highlands

Assalamualaikum..
Last year aku rase aku paling banyak habis duet sebab pergi jenjalan dengan kawan-kawan..bukan suke2 nak jalan..aku TERJALAN BERSAMA MEREKA...hihi..cuti pertengahan sem last year..kawan2 dan aku telah pergi KL..sebenarnya tiket dibeli bukan untuk bercuti,,akan tetapi untuk hal yang lebih mustahak dari cuti..sebenarnya pergi nak pergi kenduri kawen,,tapi kenduri tak jadik lah pulak..so...kt enjoy..hahaha..aku malas nak citer panjang2..so uolls layan gambar jelah iye..hahaha *nak muntah*


muka sangat kagum..naek binatang nie..haha


InsyaAllah, kalo da rezki, kita pergi melancong ke London ea..hahaha..*berangan je dulu*


Abid cakap aku maen bende nie tutup mata *iyelah, aku gayat kot*


Haha..permainan 1st ktorang maen kot *gayat sambil tutup mata*


Lis dengan Nabel sangan gembira naet binatang nie..hahaha


haha..aku x tau nak cakap ape..


Yang nie pun best jugak..tapi ade cerita yang sangat menyayat hati berlaku *perkataan menyayat adelah sangat tidak boleh blah, dan hanye sesuai untuk rancangan Bersamamu di TV3*  cerita bermula, apabila bende nie x dapat nak gerak..rupe2nye sebab terlebih berat..last2 laki yang amek gambar nie turun..erm...kesian tengok die..kalo x ramai orang naet ok je kot..serius aku kesian tengok die..naseb baek di ade camera DSLR dapat turun dengan bergaya sikit dari atas bende 2..sangat kesian ok..mungkin die nak naek jugak..iyelah, kalo die tak nak naek, die x pergi lah naek bende nie *eh,korang paham tak aku cakap ape* aku pun x reti nak explain cane..


Motip utame pergi Zoo adalah nak tengok BABI HUTAN..tapi x jumpe pon..last2 amek jelah gambar dengan DEBAB nie..hehe..memang cikgu sekolah rendah sangat ok2..hahaha..jenjalan kat zoo..ok ape jalan kat zoo..korang ade tengok tak citer Lagenda Budak Setan yang Jue Aziz and Farid Kamil dating kat Zoo..sebab tak nak orang2 Azmi *aku lupe name watak die ape,alah yang laki si Jue Aziz tu* tangkap dieorang..hehe..

Eh..alang aku dah citer pasal Lagenda Budak Setan...aku bagi lirik lagu dielah..

Hilangnya Cintaku- OST LAGENDA BUDAK SETAN


Bila cinta kini.
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan


Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Ternyata memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu...
Dalam harapan


No comments:

Post a Comment