Wednesday, May 11, 2011

kawan itu sahabat sejati

assalamualaikum..
sebenarnya lama dah nak tempek benda nie dekat belog nie..benda nie agak lama jugak lah dah tulis..tapi terperuk kat dalam pencil box je..hihi..

awak..
tq...sebab selalu jadi sahabat saya..
tq...sebab tak pernah marah saya..*tau kadang2 awk geram ase nak marah tapi x sampai hati sebab kecomelan saya kan*..hahaha..*p e r a s a n*
tq...sebab tak pernah cakap saya bodoh..*saya akan ingat sampai bila2 kalo orang cakap saya bodoh...sebab mak cakap kata2 tue 1 doa*
tq...sebab selalu menangkan saya..
tq...sebab akan gelak dengar lawak saya walaupun x berapa nak lawak
tq...sebab tak pernah buli saya
tq...sebab banyak sebablah..hahaha...

walaupun time mula2 kenal dulu kita x rapat pun..hahaha..dah blaja asing2 nie baru rapat..
jeng!i maseh ingat girl yang awk suka dulu...*lalalalalalala*

semoga mendapat istri yang solehah..

jangan lupa bagitau kalau dah tauliah nanti..

*kalau dah dapat kerje blaja saya makan*

hahaha..bye!

No comments:

Post a Comment