Wednesday, February 25, 2015

Surat Cinta 9 tahun


Surat ini aku simpan lama dah..bukan sebab masih cinta..tapi aku yang belum rasa nak simpan tempat yang paling jauh..isikandungan surat nie?wat do u expect budak tingkatan 5 tulis?budak matrik tulis?haha..lucu..tak kan lah isikandungan sampul nie geran tanah plak..kalo geran tanah bagus jugak,,aku jual sume tanah nie..hehe..zaman aku belum lagi zaman waasssupp..wechat..zaman aku mesej biase satu mesej bayar seposen kot..lupa dah..
motip aku update blog citer pasal surat nie?xde motip.cuma aku nak bagitau budak zaman sekarang mengade berkapel2..gaduh2 letak sume citer kat social network..PT3 pun meroyan nak jawab sibuk nak berlaki berbini...banyak sangat dah ke ilmu rumah tangga awk tu...carik ilmu dulu..bantu mak ayah...sibuk sangat nak jadi dewasa...crisis penuaan betol budak2 zaman nie.

1 comment: