Wednesday, August 15, 2012

rumah impian

Assalamualaikum..
hai..pejam celik pejam celik..dah dekat nak raya dah kan..kejap je..sedihnya bila bulan ramdhan semakin dekat menghampiri garisan penamat..hurm..adakah kita masih berpeluang untuk merasai ramdhan pada masa akan datang??aku pun tak tau nak jawab ape..

okeh,,,aku nak citer pasal rumah impian..hahaha..macam budak2 je kan..rumah impian bagai....hampeh je..iyelah..aku selalu tengok kat fb orang update pasal kuiz 2..aku malas nak try..so aku citer kat sini jelah..hahah..

sebelum nak citer panjang..aku nak tanye lu..korang penah tengok citer full house tak??hahah...citer korea 1st aku tengok..tyme form 4 tak silap..haha

aku nak citer pasal rumah 2 lah..banyak2 citer lah aku tengok kan..dari dulu sampai skang..aku paling suka rumah dalam citer 2..rumah han ji-eun.....sebab rumah die tepi pantai..pastu ade laman yang agak besar..and rumah die banyak guna kaca...aku suka rumah yang banyak guna kaca...hehe..cantik je tengok..kiranya rumah 2 cinta pandang pertama aku lah..does love at 1st sight really exist??hahah..tahle..tak kot..hahah..*ok, bende nie tak de kaitan*

ini gambar rumah kat sibu..BUKAN RUMAH AKU...ini rumah kat tepi jalan..cantik kan umah die..aku suka style rumah macam nie...korang selalu pergi sibu tau kot rumah ini..aku amek pic nie last year kot..otw g hospital..rumah ni kat sibu, SARAWAK..walawey..sape cakap orang sarawak masih tinggal kat ATAS POKOK hah???BENGAP!takde tv kot kT umah..hahaha..kesian..KESIAN OKEH..dah lah tak de tv..tak nak baca buku..patutlah otak tak berkembang macam binatang kot..hahaha...macam TENUK....maaf iye tuan rumah amek gambar tanpa kebenaran *bajet macam tuan rumah nie baca belog aku..hahahaha*..jangan saman saya...hahaha


hihi...comel kan..hahaha...

btw..aku carik jugak rumah dalam citer full house 2 tapi tak jupe...hihi..so nak bagi gambaran rumah impian aku..tengok pic 1st 2..hehehe..hahha..TAK SALAH KAN BERANGAN???KAN...bye..selamat berpuasa.!


ambil dari SINI
tadi aku cakap tak jupe rumah die kan..hehe..dah jupe dah...haha


ambil dari SINI
nie kat luar rumah dieorang..hehehe..aku rasa part nie tyme dieorang dah nak divorce kot.

orang sibok2 citer pasal baju raya..kek and biskut..aku plak citer pasal bende merepek nih..hahahaha...

No comments:

Post a Comment