Tuesday, August 28, 2012

part 2: mereka yang beraya di rumah saya

Assalamualaikum..
Aku baru je abis kene observe ngan pensyarah penyelia..so..aku tak tau nak buat ape..aku update blog..hehe..jiwa aku kacau sebenarnya...tak tau lah pasal ape...

So..stop sedey2..aku nak share gambar yang aku curik dari fb orang..haha...dieorang nie sume datang beraya dekat rumah aku...hihi..ade jugak yang beraya tapi aku tak tau fb dieorang ape..hehe...

aku curik dari fb kakak sepupu aku..haha





finah and best friend aku tyme sekolah rendah pun ade datang rumah jugak..hahaha..

haha..pic aku takde sebab aku tak mandi lagi..HAMPEH JE KAMPUNG AKU..TIAP KALI RAYA TAKDE AIR....


tak tau lah ape yang lucu sangat..

ini aniq..hahaha..merangkap anak buah aku..die nie anak kazen aku..second kazen aku..haha..comel wey...muka die macam AMAR BAHARIN!...






hihi..comelkan..hahaha...ok bye..


No comments:

Post a Comment