Thursday, August 9, 2012

korang buat ape kalo pagi-pagi ALARM berbunyik?

Assalamualaikum..
maaf...seperti biasa tajuk post aku panjang macam karangan UPSR..hahaha...
biasenya korang bangun pagi cane ek??maksud aku guna ALARM tak...kalo aku memang guna..hahaha..aku set jam 4.30 am..hahahaha....tiap2 ari aku set 4.30...AKAN TETAPI *ayat skema*...HAHAHAHAHA..aku jaranglah sangat bangun tyme 2...hahaha...RASIONAL AKU SET ALARM AWAL2.....sebab...kalo aku terbangun pkul 430 tue...aku akan rasa HEPI sebab aku masih ade masa 1 JAM lagi nak sambung tido balik..hahahaha..

hampeh je kan aku nie...hahaha...aku rasa RAMAI kat luar 2 kalo ALARM bunyik dieorang buat macam kat dalam VIDEO NIE...hahahahahahahahahha

bagi aku lucu kot..kalo yang rasa tak kelakar 2..baik korang g check kat doc..mungkin reseptor LUCU korang rosak..hahaha....


3 comments:

  1. dah biasa guna alarm.. dengar je terus bangun.. hehe

    ReplyDelete