Thursday, August 2, 2012

kalau benci, satu keturunan aku tak suka

Assalamualaikum..
hari nie aku tak de kelas..sebagai seorang guru pelatih haruslah aku buat2 rajin..pergi jupe PK1 and cakap "Puan, hari nie sy x de kelas, boleh tak kalo bagi sit-in mane2 kelas yang cikgu die takde"..hahahah...tengok..betapa baik and rajin nya aku..hahahahahahaha..so daripada takde kelas..aku akan sit-in untuk 4 masa..hehehe..

haih...tajuk entry macam marah bebenor je kan..a'ah memang aku marah...aku bengang..gilas babas punye bengang...

wey..dari aku kecik dulu dah aku tak suka ko...family aku pun tau aku tak suka ko..tapi masih jugak nak menyendeng dengan aku....aku tak faham betul perangai makhluk macam nie..mane2 aku pergi..misti terserempak dengan ko...ko dah tau aku tak suka..nak tunjuk muka lagik..apesal...ape motip ko sebenarnya hah??ko tau kan...bila ko dekat dengan aku...aku akan menangis..ase macam nak pengsan..tapi saje je...

ko tak payah nak perasan hebat sangat lah..poyos giler...aku tak suka wey...kalo aku ade kekuatan aku rasa nak lempang je ko laju2...aku nak pupuskan satu keturunan ko...tapi aku belum ade kekuatan lagi nak buat macam tuh...

wey...lupe aku nak bagitau..rum8 aku pun tak suka ko...benci gila babas jugaklah dengan spesies ko nie...tak de sivik...

aku benci dan bengang dengan ko...memang tak lah aku nak berbaik dengan ko...sampai bila..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


inilah makhluk yang paling aku BENCI!

4 comments: