Saturday, May 19, 2012

Bakal Menjadi PUAN

Assalamualaikum..
pejam celik pejam celik dah berumur upenye kt nie..hihi..semakin dekatlah dengan kematian..bulan 3 hari tu kakak sepupu aku bertunang..hihi..x lame lagi nak jadi bini orang..lepas nie..x dapatlah nak selalu tido kat umah mak cik aku lagi..hihi..sebab kakak sepupu aku dah nak kawen..hihi..kt layan gambar dieorang bertunang jelah ea..hihi








jangan percaye mereka buat-buat rajin semata-mata..hahaha


sangat letey tak sempat nak rehat, aku baru sampai dari kuching..


kazen-kazen aku dan mak cik and pak cik aku..haha *muda belia dah jadi pak cik mak cik aku kan* haha


mak cik aku pakai shawl hitam..sangat kepoh..haha


kakak sepupu aku nak jadi bini orang dah..haha


hihi...aku tak tau nak cakap ape..hehe..


kazen aku..hihi..anis yang selalu tido kat umah aku teman mak ngan adik aku time x de org kat umah


makcik2 dan pakcik2 aku dan mak yah *nenek aku belah mak cik aku*


abg sepupu aku *senang citer kazen aku*


adik, pakcik dan kazen2 aku


bakal mak mertua


hantaran untuk pihak lelaki *pak cik aku yang buatkan*



nebes lattew!


makan2 time

Antara barang hantaran untuk lelaki


Kain Baju Melayu


Kain Baju Untuk Nenek 


Tuala


Barang-barang untuk abang ipar aku


Barang2 untuk abang ipar aku jugak *XKAN UNTUK AKU KOT*


Baju kurung untuk mertua *ambik hati lateww*haha


Bapak mertua


Al-Quran


Buah-buahan


Coklat


Sejadah and songkok


Jam tangan


Kek 


Ini namanya KASUT bukan selepar tandas


Ini aku panggil BAJU KERJE

Demikian lah tadi ceritanya


Ini adalah rumah bakal pengantin semasa banjir..yang warna hijau tu rumah bakal pengantin..tapi sekarang dah tukar  warna KELABU..



Haruslah gambar aku ada..hahahahaha..yang ini di rumah mak cik bakal pengantin *ko paham x*haha..ni kat umah aku..x payah nak ribut2 pergi kenduri kawen, umah pak cik aku kat sebelah je kot lompat je dah sampai!

8 comments:

  1. Ejas lah margin blog kirah smah alah saiz gambar. Hahahahahaha... senged ko mo betuloi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi...ko dah ejas..tapi gambar imit anik..meyngah betuloi ajew..mey ngah bey kerjah..haha

      Delete
  2. essshhh...kamk ingt ktk yg nk kawen ...huhu..any way... cngrtz 4 ur kazen.. ktk bila gik na??? huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi...mun ada lak mek nyeruk ktk za..hehehe

      Delete
  3. Nice laaaa gmbo banjir tuhhhhh

    ReplyDelete