Tuesday, January 18, 2011

surat untuk Leya

assalamualaikum..
Leya..mm..polah apa?ko sihat?3 ari dah x msg ko..mm..family ko gney?harap sumanya sihat..mm..rindu ko aieh..mm..hehehe..rindu ngan suma kawan-kawan kita...munlah aku ditakdirkan hidup x lamak gik..kaulah antara orang yang aku maok jumpa...

aku maok madah..kaulah kawan aku yang paling bait skali...yang selalu ajar aku addmath...walaupun aku x pat A1 dolok..naseb baetlah aku alu x fail..b3 untuk orang macam aku sangatlah best..hahaha...LUcu..

aku rasa maok demanlah leya..aie..ingat agik x tyme kau,shelly ngan aku g HUS mlm2 ari purak2 sakit semata-mata maok eskep prep mlm...hehe..lucu aie..pasya shelly maen mata indah ngan sorang miak rah sia..hehehe

1st tyme aku kenal kau eh..kat dalam toilet..hehehe...aku tok nang muka jambanlah sampey nektok..haha..nang hobi aku g toilet tyme p&P..tyme ya asa lucu aie dgr ko kakar..mek duak shelly morah kau..hehehe....

tyme form 2 kt duak sigek kelas..hahaha....Lucu tiap kali tyme geO slalu molah muka blurr..hehehe....lawak da jak..mun tyme bI agiklah..hahaha

maeh ingat x kt pun slalu outing sama2..hahaha...paling best outing tyme bulan puasa..dengan incik Azlan Ismail..hahaha....g AvON..lawak aie...mun x salah aku lan x puasa tyme ya...

lekak abis pmr agiklah best...hahaha...escape..kantoi ngan cikgu rosemary..hahaha...nang lawak lah cikgu KhB kta..lagik2 cikgu salbiah....hehe...tp nya nang baet aie..hehe...tyme khB best masak2..makan2..hahaha...tyme x best tyme molah laporan..haha....laporan kt sekelas ditikamnya jak...sebarang jak cikgu ya..tp nya tetap bait..hehe

mun da masa aku tulis surat pakey kau agik..mmm....hihi..aku sorang jak nak nunggah kau Leya..mena x??haha..sot dak lain ya...nama bagus2..da patut tunggah ETON..haih..hehe..

FYI:ILY

dolok ko PUM nak..hahaha...mun ujung mggu macam2 jak djual ktkorang..hehehe..Leya..aku cam teringin gilak maok makan cucur aie..


sumber gambar di sini

No comments:

Post a Comment