Monday, April 11, 2016

mom2be :PART 1

hi Assalamualaikum..

ya Allah..lama sangat dah saya x update blog nie...dah jadi mak orang dah pun..hehe..tp aku xde update lagi pasal aku kawen kan..hehe..nanti2 lah..sebab aku xcited sangat nak citer yang aku nak dapat baby...haha..tp aku x jumpa doc lagi..baru check sendiri guna pregnancy test..wink2 positif,,
alhamdulillah...mmg dari sekolah dulu,zaman belajar dulu aku selalu cakap nak baby..dan akhirnya..ada anak kecil dalam perut ku ini..syukur sangat2...tapi since blog aku nie kan, xramai sangat follow..jadi aku cerita di sini jelah...x boleh nak kecoh2 kat fb..ramai sangat mak cik hazabedah nokkk..opss...nak jadi ibu nie kena kurangkan mencarutss,,

aku update pasal hidup aku, macamlah ramai sangat yang nak tahu..mihmihmihmih..saja je update..sebab aku tau aku ramai sangat sweet stalkerrrssss...aku nikah 12 mac 2016..kawan aku nurse cakap mungkin baby aku umur 2 minggu baru..sebenarnya last aku menses 1 mac 2016..aku mmg dari form 3 x pass bab kitaran haid nie..

aku harap semua akan dipermudahkan nanti..lepas nie nanti aku akan selalu update blog pasal baby pulak,..mihmihmihmih...setakat nie mual2 xde...mengidam pun xde...tapi macam nak bagitau Ezwan aku ngidam cincin Tiffany boleh x.....

anak nie rezki Allah..bersyukur lah kalo Allah kurniakan kita rezki anak...kepada yang belum dapat dan berusaha untuk dapat baby..yakin lah dengan rezki Allah..kepada mak cik HAZABEDAH yang sibuk sangat tanya kat orang bila nak ada baby tu..jangan bodoh sangat boleh x..hidup je lama...anak jodoh semua tu Allah punya kerja...



alhamdulillah


akad nikah
12.03.2016









No comments:

Post a Comment