Monday, February 3, 2014

Majlis Pernikahan Nasuha

Assalamualaikum..
siapakah nasuha?hehe..beliau adalah kawan sepermainan dari kecil sampai sekarang..alhamdulillah..beliau sudah pun menjadi isteri..hehe..beliau adalah kawan saya time kecik..kami sama2 mandi parit time banjir..kadang2 kami jual aiskrim sama2..jual kuih dan juga jual sayur..

cepat tol masa berlalu..kan2..haha..13 tahun mungkin sudah berlalu..dan akhirnya makin ramai dalam kalangan sahabat aku sudah berumahtangga =)

waktu kawen oja pulak aku tak dapat nak pergi kuching..sesuatu yang terjadi x dapat nak elak..baguslah dah kawen..mengajar kita supaya lebih bertanggungjawab..semoga selepas nie semakin ramai umat nabi Muhammad yang berkualiti dunia akhirat dapat dilahirkan..aku doakan supaya sahabat2 aku yang dah kawen bahagia till jannah..amin,,

 
keluarga peranteenn..


 
hehe..taktau nk tengok camera mane..hehe =)


 
nie tyme kazen aku bertunang..haha..campur baur pulak kan..haha


 
nie waktu akad nikah =)


hahaha..kantOi

No comments:

Post a Comment