Tuesday, February 4, 2014

Sahabat

Assalamualaikum
Alhamdulillah.aku tergolong dalam golongan yang bertuah.aku dikurniakan sahabat2 yang baik.sahabat yang tidak pernah buat aku rasa seorang bila dalam kesusahan...yang selalu bagi aura positif....aku sentiasa ada sahabat yang mengingatkan aku tentang solat...sahabat yang selalu membuat aku tak pernah letih untuk berubah menjadi baik...sahabat yang baik tidak akan pernah buat kita lupa yang kita sentiasa perlu bersujud kepada Allah..yang kita perlu untuk bersyukur...yang kita juga perlu berusaha untuk mendapat kehidupan yang lebih baik supaya kita ada peluang untuk menolong orang lain.alhamdulillah.itulah sahabat.yang akan mengingatkan kita disaat kita lupa.

 
sumber gambar : SINI
maaf kepada tuan belog, sebab saya tak sempat nak minta izin guna gambar nie..

1 comment: