Tuesday, June 18, 2013

hijrah

Assalamualaikum
hai.lately nie tgk makin ramai retis yang pakai tudungkan..alhamdulillah..baguslah tu..sekurang-kurangnya dah ada kesedaran..aku nak tulis panjang lebar pasal aurat nie..aku bukan nya pandai sangat..cuma aku nak cerita awal2 aku pakai tudung..

waktu sekolah dulu aku pakai tudung sebab tudung tu WAJIB pakai..so niat aku pakai sebab taknak kene HUKUM DENGAN MANUSIA....so pakai jelah..aku pun tak kisah sangat tudung yang aku pakai tu betul ke tak...aku pakai je..janji tak kena hukum..

then aku mula2 bertudung betul2 waktu masuk KMNS..mula2 pakai sebab segan..ramai yang pakai tudung...so aku bertudung sebab SEGAN....so aku bertudunglah..sampailah sekarang nie..aku pakai tudung..sebab aku nak tutup aurat..tapi jujurnya aku rasa tak lah sempurna mana aku tutup aurat..semoga lebih gigih dan kuat lagi nak pakai tudung dengan sempurna and tutup aurat dengan sempurna lepas ni =)
insyaAllah

 
aku ambil dari SINI
aku rasa aku kat no 5 kot ke arah no 6

eh, kalau bertudung je then bersayang2 dengan laki orang tunang orang bf orang, tak kije jugak ke perangai macam tu...haramjadah...kol laki orang tunang orang bf orang tengah2 malam...cerita macam2 mintak simpati..memang bangang lah perempuan bertudung macam nie..pergi mati jelah..perempuan tak tau malu..bodoh piang...takde otak..PALOI.

No comments:

Post a Comment