Wednesday, May 8, 2013

soalan spot.

Assalamualaikum.
tanpa perasan hampir lima tahun sudah kita belajar kan.
di sini ukwah persahabatan persaudaraan terjalin.
hampir menuju ke garisan penamat.
tak lama lagi exam.
kemudian tak lama lagi kita jadi guru

kita akan saling selalu mengingat bila exam sudah makin dekat.
bagaimana perhubungan tercipta?
SOALAN SPOT CONNECTING PEOPLE.
yeah.memang betul.pengalaman aku di SBP pun macam tu jugak dulu.
lagi2 dekat2 nak exam.
aku malas nak stadi soalan spot, padehal betul2 keluar.padan muka aku
mulai hari tu, hidup aku berubah.aku dengan motto hidup baru.soalan spot menjamin kejayaan. *hampeH*
memang aku percayaan dengan soalan spot.dan AKU SEKALI LAGI KECIWA...sebab kadang2 benda yang BUKAN2 pulak keluar.haih.

ada baik buruknya soalan spot nie =)
kalau nasib baik..sejibik keluar
kalau nasib tak baik..sejibik kene muka sendiri *kau gorenglah kaw2 jangan kasi hangit*

tak habis2 dengan ujian dunia nie kan.
maaf.aku takde soalan spot.sape yang ada sila lah kongsi.
sama2 beroleh kejayaan
and sama2 berduka lara kalo benda lain keluar exam =)

pointer tak mampu nak tentukan kita akan jadi guru yang terbaik nanti.
tapi berusahalah untuk jadi yang terbaik.
guru yang mampu membina menyuburkan modal insan
dalam kita mendidik, jangan lupa tanggungjawab sebagai hamba Allah

xoxo-cikgu vina.




2 comments:

  1. harus ada spot kalau xda spot xtau nak baca apa.hehe

    ReplyDelete
  2. thnks, dh follow, jemput follow balik.
    http://talkdramalove.blogspot.com/

    ReplyDelete