Monday, January 14, 2013

kisah sendu di hari ISNIN

Assalamualaikum
hai.selamat petang.
hari ini bermula dengan tidak bermaya
sebab aku tak cukup tido..semalam tak dapat nak tido sebab mimikirkan perkara yang akan jadi pada hari ini..
ngeh2..tadi pukul 2 aku pergi klinik gigi..sebenarnya..lama dah perlu pergi..tapi sebab aku nie sentiasa bz..haha..aku pun taktau bz apekebendenye...aku memang MALAS nk pergi..tapi..sebab aku rasa nikmat makan semakin tak seronok..so aku terpaksa pergi..gigi aku berlubang tapi tak penah sakit pun..cuma tak sedaplah kalo makan..sebab asyik lekat dalam gigi ang berlubang tu je..yang buat sakit kat mulut aku sekarang nie adalah ULSER..tak menahan..sampai 3 sekali masuk dalam mulut aku ni hah...

so..aku pun pergi lah klinik gigi bersama dengan cikgu ezwan...aku sebenarnya gelabah..aku takut kalo org tu cabut gigi aku nih..naseb baik die tak cabut..doc tu pergi TAMPAL je..akan TETAPI..die suruh aku buat RAWATAN AKAR GIGI...jangan korang ingat pokok bunga je ada akar..gigi pun ade dik non oi..bila ada masa nanti aku buatlah..hehe..ngeh2..nak derhaka cakap doktor lagi..hehe..aku nak citer panjang lebar pasal rawatan akar gigi ni payah sikit sebab aku nie doktor gigi pun bukan..cikgu gigi pun bukan..so..kalau nak tahu boleylah pergi ke website INI...

sumber gambar ambil dari SINI

ok..selesai bab gigi..boleylah balik dengan senang hati...otw balik..boleylah borak2 dengan cikgu ezwan dengan senang hati..sebab takyah pikir lg dah..gigi kena cabut ke ape....ngeh2..borak punye borak..aku cakap nk kol mak die nanti before stat praktikal..so..cikgu ezwan tak suruh aku panggil mak die mak cik lagi dah..jeng2..ceteke..die suruh aku panggil mak die ape?die suruh aku panggil mak die KAKAK je..hahahahahaha....kang aku buat betol2 kang..haha..

ok..dah nak sampai maktab dah..so tukar driver...cikgu ezwan plak drive..yang kelakarnya..kami jumpe budak2 yang baruk nak UP....bawak moto tak pakai helmet..kena kejar dengan POLIS..yang menjadikan benda tu kelakar..muka budak2 tu gelabah giler kot..padehal..polis acah je..ngeh2....mungkin bagi korang tak kelakar kot..tapi aku tetap bantai gelak dalam kete..sebab aku saksi tempat kejadian..haha

ok.sekian sahaja untuk kali ini.salam maghrib dan selamat beramal =)

6 comments:

  1. tringat ksh kmk menampal gg tme cuti lu bngkak muka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. otedah ktk..hihi..kmk takut knk cabut gigi =)

      Delete
  2. Menampal lebih berisiko dari cabut...pengalaman sebenar™

    ReplyDelete
    Replies
    1. haih..menalah..kmk takut dicabut sebab kena inject dolok..

      Delete
  3. alhamdulillah...dh setel hl gigi hihi :)

    ReplyDelete