Saturday, June 1, 2013

kenapa marah KINAH?

Assalamualaikum
hai..aku harap yang kat luar sana jangan marah aku bila aku tulis ini..komen yang jujur dari aku iye..hahaha..aku baru je layan keek sharifah sakinah..outdated giler kan..bagi aku lah kan...benda yang die uat tu tak lah teruk mane pun..so..tak payah lah nak kecoh sangat..yang tak berkenan nak tengok..tak payah tengok..bagi aku, mungkin die saje suka2..mungkin sebab die artis..so..faham2 jelah kan..biaselah..orang malaysia nie..memang HOBI CARI SALAH ORANG...macam lah perfecto sangat.tak paham aku...chillll ok...

mungkin dari segi moral..akhlak..tak berape nak elok lah nk uat macam tuh..so yang tak berape nak panjang akal..tak payah lah tengok..kinah berlakon ok what...elok je aku tengok..tak pulak die jadi kayu

ok..sekian...er..kinah..tak yah lah uat keek pelik2 sangat..orang malaysia nie susah nak terima...and aku pun tak paham lah dengan orang malaysia nie..bye..adios amigos

No comments:

Post a Comment