Tuesday, September 18, 2012

bila separuh sudah selesai =)

Assalamualaikum..
pertamanya, aku syukur sangat2 hari nie..sebab hampir semua urusan aku dipermudahkan..cuaca pun sangat bagus..maknanya kelas aku berjalan dengan lancar..budak-budak sume ok *tq!*...pejam celik pejam celik dah nak habis pun praktikal aku kat sini...cepatnya masa berlalu..aku rasa masa berjalan dengan sangat pantas kat sini *padehal, aku tak nampak pun cane masa tu berjalan*haha..tapi aku dapat rasa...sama jugak seperti ANGIN..kita tak dapat nak tengok angin..tapi kita dapat rasa...macam 2 jugaklah masa...

hari nie aku tak rasa nak borak panjang2..hehe...*tak borak pun tulis kan*--hahaha..esok aku ada kelas lagi dengan budak 4 MERAH =) lalalala...

after hari last nanti aku buat refleksi sepanjang 2 bulan aku mengajar kat sini =) *insyaAllah, kalo tak de aral melintang lah*

kadang-kadang aku curik masa update blog kat bilik guru *kadang-kadang maksudnya amat jarang sekali*
hahaha *jahat perangaikan*
tapi biasanya kat bilik guru aku SIAPKAN KERJA *katenyeeeee*

doakan supaya penyeliaan bersama untuk major subjek ari khamis ini pun lancar jugak macam ari nie =)

2 comments:

  1. Yah! Cikgu,bebait ngajar embiak aih haha dah mek cerik camnei rasa jadi cikgu sambilan lok,mgkn mek minat sbb ya x berpanjangan...haha sila check mek www.molotovcocktailz.blogspot.com mun ada masa hehe

    ReplyDelete