Thursday, July 26, 2012

riang ria raya dulu-dulu



Assalamualaikum..
hai...hari nie hari keempat aku praktikum..and hari keenam kita puasa kan..hehe......hari nie aku tak de kelas...aku hanya sit-in kelas tahun 3 Merah je...seronok =)...hehe..nak tengok gambar aku ngajar??hehe..nanti2lah..hehee...

aku sebenarnya nak citer pasal rancangan masak2 time raya dulu2..hehe...tak lah dulu sangat..hehe..tahun 2004 lu..time 2 aku baru form 3..haha....ceteke skang umo kt bpe??hehehe...

aku rasa kemeriahan raya 2 hadir bile tengok rancangan masak2 kat tb....bagi aku lah...korang aku tak tau..misalnya macam rancangan masak2 kat bawah nielah..ada Jaafar Onn gitew...meriah gitew..hahaha...





2 comments:

  1. Tahun lepas2 rajin gak ngadap tv tengok rancangan masak2 bulan puasa... tahun ni macam kurang skit... mungkin sebab kesibukan bertambah kot :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..biaselah kak..ble dah ade anak2..misti bz sikit kan..hehe...tapi takpe..akak kan super mama..hehe

      Delete