Monday, July 30, 2012

dalam hati ada taman

Assalamualaikum..
hari isnin sudah..hehe..30 july..sebenarnya skang aku tengah buat rph....aku tak tau lah bende 2 betol ke tidak..tapi aku print jelah..hahaha..tak kesahlah...tapi aku tak sabar nak ngajar esok..hehe..masa aku last sekali 1230-1330..hehehe..

Semalam baru je ase meriah sikit...ari nie dah sunyi balik dah..hurm..sob2..huhu...aku ngan kak jus je tinggal kat sini..huhu..tengah2 buat kije..tetibe mood nak update belog datang...hampeh je kan..bulan puasa nie..kan elok kalo malam2 uat solat tahajud ke, ngaji quran ke...korang tak payah nak jadik macam aku..baek korang pergi beramal ibadat malam2..tak payah nak sibok2 update belog..

yeyet,,,kije aku dah siap dah...haha..bila kerja aku dah siap..ganjaran die ialah.........update belog dan pastu TIDOOOOO....

pic nie aku amek kat satu belog 2..lupe plak nak copy link die..maaf iye..hehe..
-cheesecakecintahoneystarz-xoxo

No comments:

Post a Comment