Saturday, June 23, 2012

yogurt MELETUP!! BETUL ke BOHONG??

Assalamualaikum..
haha..macam kelakar je kan...tapi betol..hihi..yogurt MELETUP...iye meletup macam bom 2..aku nie memang suka minum yogurt yang cair bukan separa cecair 2..aku kan dok hostel..x delah peti ais nak simpan yogurt 2,,so aku letak tepi katil je *bawah katil sebenarnya*haha..da 1 ari 2 aku beli 2 bungkus or paket *aku x tau nak cakap bende 2 bungkus or paket*...aku ingat senanglah kalo dah beli banyak2, tak yah beli lagi..haha..nak dijadikan citer,,da satu hari roomate aku tego *nape ade bunyik macam pelik je*..aku xtau nak xplain cane bunyik 2..so korang leh tanye roomate aku cane bunyik 2..haha...rupenye2 penutup botol yogurt 2 yang keluarkan bunyik pelik,,,penutup die dah nak tercabut dah,,,nasib baek roomate aku dengar bunyik 2..kalo x..aku xtaulah jadik ape..haha..er..tapi aku rasa tak delah bahaya sangat pun kalo botol yogurt 2 meletop *hahaha, cakap besar nampak*...iyelah botol 2 cinoet je kot..hahaha...


ini lah benda yang nak MELETUP 2..hihi,,,kecik je kan..kalo meletup x delah scary sangat..haha


inilah rum8 aku..kalo x caye..tanye kat die,,,BETUL ke BOHONG..yang pakai tudung biru 2 rum8 aku,.hihi..

2 comments: