Thursday, June 28, 2012

My ex BOYFRIEND

Assalamualaikum..
ok..aku nak citer pasal boyfriend 1st aku..bapak aku hadiahkan kat aku sebab dapat result pmr..aku sayang sangat2..time 2 tak berape nak matang..so aku pilih lah yang berkartun2..aku pilih yang ada gambar  POOH time 2 tak matang lagi walaupun bertahun2 duk kat jalan matang *ustazah aku dulu selalu cakap, duduk je kat jalan matang, tapi tak matang2..haha..memang pun*..nak tau tak sape boyfriend 1st aku..jeng2..hihi..saje je tau kak vina nie..nak kasik suspender..huh

haha...yang nielah cinta pertama aku..tapi jam aku x delah sejibik macam nie..tang tali 2 x same..aku nye kaen..caler pink *busuk kalo kene peluh lame2, last2 aku tukar g BESI jugak*hihi..lame kot aku dengan cinta 1st aku nie..since akhir tahun 2004..aku clash ngan die tahun 2007..hehe...tapi aku simpan lagi lah jam nie..hehe..x guna je...heheh...walaupun sekang aku dah kapel dengan mr.BUMMIE..aku tetap sayangkan bf aku yang 1st nie..sebelum tahun 2004 tu adelah jugak aku pakai jam..tapi yang nielah 1st aku pakai jam yang agak mahal *bagi aku mahal lah..mungkin bagi korang murah*..yang ini ayah aku hadiahkan..hehe..aku simpan lagi kot..esok lusa aku nak bagi dengan anak aku plak..hahaha...btw, aku stat kapel dengan mr. Bummie since 31 Ogos 2007..lame jugak kan..aku nie jenis, kalo aku sayang barang 2..aku akan jage leklok..hahaha..*jangan percaya sangat dengan kenyataan ini okeh*..hahaha..k.bai..2 je nak citer..memang tak lah aku nak citer pasal ex-bf aku betol2....hahahaha..


sumber : SINI

yang nie x de kaitan okeh....hahahaha...

6 comments:

  1. EHH? kitak kat Matang juak kaa? haihhh .. kmk kat Matang ctok juak aiee. hahah, adoi adoi >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..nektok dah di matu..kmk sekolah jak kat matang lok..kat sains kuching sia..nektok kmk kat maktab rajang..hehehe

      Delete
  2. OOO .. oke dehh :) ingat ktk kat kuching juak tek huu

    ReplyDelete
  3. waaaah..
    cantik jam tu
    n the best part is quote yg kat bwh tu..
    terbaiklah!
    winks (=

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..bercinta2 juga,,,jangan lupe tinggalkan sedikit rasa benci2 and benci2 jugak..jangan lupe tgglkan sikit rasa cinta...takut nanti orang yang kita benci hari ini menjadi orang yang kita cinta esok..*macam ade pengalaman je kan..hehe

      Delete