Friday, October 25, 2013

review : BENCINTA

Assalamualaikum
hai.agak penat hidup ari nie.tapi tetap bersyukur sebab masih diberi peluang untuk terus hidup.alhamdulillah..sebab siang tadi aku dah kerja kuat..hehehe..so malam aku tengok muvie..hehe..best.aku tengok cerita melayu okeh.hahaha..BENCINTA...BEST UNTUK AKU LAH ORANG LAIN AKU TAK TAU.jalan cerita die ok lah..dapat terima oleh akal aku nie..kalau aku nak tulis sinopsis kat sini macam membazir je..haha..sinopsis cari tempat lain ok.aku nak bagi pendapat aku tentang cerita nie..

  1. Permula cerita hepi2 *iyelahkan, ini bukan cerita perang2..or nak letupkan dengan C4 bagai*
  2. Tak banyak sangat part yang sweet yang boleh buat mata aku nie berdarah *so, cerita ini agak sesuai lah kalo nak tengok ramai2 dengan adik2 aku *masalahnya, dieorang layan ke*..haha..cerita ini lagi ok dari cerita AKU TERIMA NIKAHNYA yang 24/7 nak berpeluk AKU TAK PAHAM BETOL LAH!
  3. Kagum aku dengan si ibu dalam cerita nie, belajar martial art sebab nk protect anak die..bayangkan dapat bertahan dalam masa lebih dari 5 tahun hidup dengan lelaki gila
  4. Unsur persahabatan yang sangat bagus...kawan2 Thia sentiasa dan selalu ada tolong die..and Shah memang sahabat yang baik lah..
  5. Ok jugak sebab cerita nie tak merepek
  6. Bagus jugak bila watak Thia sebagai yatim piatu, so tak banyak sangat watak..tak serabut,,pelakon dalam cerita ini kurang dari 10 orang..tak termasuk yang makan2 kat restoran..so okay lah...
  7. Budak kecik nama Tiara dalam citer nie sangat comel dan pandai
  8. RUMAH sangat CANTIK .. yang nie paling aku suka
  9. Rumah si shah tu pun cantik 
  10. Aku bagi 8/10 lah...gambar/visual cantik
BAGUS CERITA NI, PENGAJARAN UNTUK PEREMPUAN..JANGAN JADI BODOH, DAH KENA LEMPANG BERIBU KALI MASIH NAK SAYANG2 MEMANG AKU TAK PAHAM..ITU BUKAN SAYANG LAGI DAN NAMANYA, ITU BANGANG NAMANYA BANYAK LAGI LAKI/BENDA YANG BOLEH MENDATANGKAN KEBAHAGIAAN..INGAT ALLAH SELALU, JANGAN TIME SUSAH JE INGAT ALLAH..semoga aku dijauhkan dengan lelaki yang perangai pelik yang mendatangkan sengsara..aku mintak lah spesies nie pupus kat muka bumi nie..

waktu WARAS
sumber gambar SINI

sumber gambar SINI


sewaktu KURANG WARAS

 
sumber gambar SINI

 
sumber gambar SINI

finally....

BAHAGIA SELEPAS BENCINTA
 
sumber gambar SINI

dan ini pulak...mungkin POYO namanya..hahaha

 
hahahaha..mintak ampun iye realSHILALAS
den maen2 je..jangan saman =) 

1 comment:

  1. gambar dengan farid dan budak kecik comel tu sangatttt sweet !
    dah la comel, putihnya budak tu

    ReplyDelete