Sunday, February 13, 2011

entri ini ezwan yang tulis ...

Ko jak boleh ngerepak? Aku boleh juak.
Aku sikmok klaka pendek, aku mok klaka panjang.
Aku penat kadang2, tapi ko kedak sik faham jak, mintak manjak la, minta layan ngegeh ko ya la, tapi sikpa, ngenang sayang tek, layan jak….
Aku tgh angol kadang2, ngan macam2 “kerja” di sitok. Datang kau, mok moha2, manas2, aku ada moha juak bah ehh, besar gik dari kau ya….sikpa, sabar, sayang bah ngan kau.
Aku CAPEK, nengar kau madah, SOOOORY MUN ANA POLAH SALAH. 20 kali sehari padah gya. Dah aku madah sik salah, kau gik juak madah gya. CAPEK, tp tetap sayang
Kau ehh, sik alah2, mun sehari sikda 15ribu kali kau mrajuk, sik sah la hari ya.. bantey lak bok tauk. Sikpa, aku sayang kau.
Paling sik boleh blahhh skali, asal mok guro lbeh2 sikit, alu la mok emo, mok mrajuk, mok kecik ati. Adohhh ehhhh…..sikpa, sayang tekk…
Kau ehh, mun la kita duak panjang jodoh lak, mun la kau jadi bini aku, mun kau sik masak nyaman2, huh!! Mun kau sikpande jaga anak, huh!! Mun kau sik layan bagus2 kelak…..HUH!!!
Tapi yang peliknya, mesti time ya aku maseh juak padah, gne2 pun kau, aku tetap sayang kau. Hehe…

No comments:

Post a Comment